در حال بارگذاری ...

نمایش «سیزده» در تالار هنر اصفهان به صحنه می رود 

نمایش «سیزده» به نویسندگی و کارگردانی هومن حیدری کاری از گروه تئاتر خورشید از تاریخ ۱۶ لغایت ۳۱ مردادماه ۱۳۹۶ در تالارهنر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان به روی صحنه می رود. 

به گزارش تئاتر اصفهان در گفتگو با هومن حیدری کارگردان نمایش «سیزده» این اثر نمایشی که به سفارش سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان و به کوشش گروه تئاتر خورشید تهیه و تولید شده است از تاریخ 16 لغایت 31 مردادماه 1396 در تالارهنر به روی صحنه می رود.

 

هومن حیدری که پیش از این کارگردانی نمایش هایی همچون فریاد بی صدا، گاومیش پیر، دیوار بی رنگ، مادر، خوش به حال خرسها، کلاه نمدی، چوپان، پیت نفت، بد خوابی و .... را در کارنامه هنری خود دارد در رابطه با جدیدترین اثر خود می گوید: قصه مردی به نام حامد است که بر اثر یک حادثه در کارخانه انگشتان دست راستش را از دست می دهد و خانه نشین می شود. همسر او به  دلیل مشکلات مالی به اجبار در یک خیاطی مشغول به کار می شود. حامد که تحت تاثیر قرص های مسکن است کم کم به همسر خود شک می کند تا جایی که بر اثر استفاده از قرص دچار توهم می شود و زن را گاهی در چند جای مختلف بصورت هم زمان می بیند، حامد کلافه می شود و حد بین خیال و واقعیت را از دست می دهد او بارها در دعوای خیالی با همسرش دست به چاقو می برد و یک بار از چاقو استفاده می کند و ...

 

هومن حیدری در رابطه با سبک نمایش خود افزود این نمایش کاملا رئالیستی است و پیامش به تماشاگر فقر و بیکاری است که باعث از هم پاشیده شدن زندگی می شود . کارگردان نمایش سیزده تصریح کرد به همراه گروه نمایشی در پی آن هستیم تا این نمایش را در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان اصفهان شرکت دهیم.

 

  فرشاد فهیمی، مونا بدیع صنایع در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. همچنین رضا موگویی: منشی صحنه، زینب نصر: طراح نور ولباس، میلاد جمیل زاده و مجید بدیع زاده: روابط عمومی گروه، آرش جانثاری و علی هویدافر: موسیقی از دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند .

 

نمایش «سیزده» کاری از گروه تئاتر خورشید از تاریخ 16 لغایت 31 مردادماه 1396 هرشب ساعت 19 در تالارهنر واقع در خیابان لاله به روی صحنه می رود. 
 




نظرات کاربران